Baños González, Miguel miguel.banos@urjc.es

Publications

Capítulo 10. Retos de la transferencia de la comunicación en la cuarta revolución industrial. Arte y creatividad en la era del big data

  • Baños González, Miguel
  • Gómez Alonso, Rafael

Espejo De Monografías De Comunicación Social (p. 159-174) - 29/3/2023

10.52495/c10.emcs.14.p102 View at source

  • ISSN 26604213

Relation between Emotions and Memory Relate in Public Service Advertising Campaigns. A Study Based on a Neuroscience Approach

  • Fernandez, Antonio Baraybar
  • Gonzalez, Miguel Banos
  • Fernandez, Mario Rajas;

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 1-33) - 1/1/2023

10.4185/rlcs-2023-1936 View at source

  • ISSN 11385820

Relación entre emociones y recuerdo en campañas publicitarias de servicio público. Una aproximación desde la neurociencia

  • Antonio Baraybar Fernández
  • Miguel Baños González
  • Mario Rajas Fernández

Revista Latina De Comunicacion Social - 1/1/2023

10.4185/rlcs-2023-1936b View at source

  • ISSN 11385820

El plano secuencia en Berlanga: lenguajes y técnicas de la comedia

  • Mario Rajas Fernández
  • Fernando Hernández Barral
  • Miguel Baños González

Fotocinema: Revista Científica De Cine Y Fotografía (p. 65-90) - 1/1/2023

10.24310/fotocinema.2023.vi26.15584 View at source

  • ISSN 21720150

The sequence shot in Berlanga: comedy languages and techniques

  • Rajas, Mario
  • Barral, Fernando Hernandez
  • Banos, Miguel;

Fotocinema: Revista Científica De Cine Y Fotografía (p. 65-90) - 1/1/2023

  • ISSN 21720150
  • iMarina

Publicidad social en las ONG de Córdoba (Argentina). Perfiles de la construcción del mensaje

  • Arroyo Almaraz, Isidoro
  • Baños González, Miguel
  • Rodríguez García, Teresa C.

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 1011-1029) - 14/7/2022

10.4185/10.4185/rlcs-64-2009-877-1.011-1.029 View at source

  • ISSN 11385820

Cognitive Science and Neuromarketing: Academic Research, Emerging Technologies and Professional Challenges

  • Banos Gonzalez, Miguel
  • Baraybar Fernandez, Antonio;

Icono 14 - 1/12/2022

10.7195/ri14.v20i2.1911 View at source

  • ISSN 16978293

¿Cuáles son las debilidades y oportunidades del neuromarketing en la industria publicitaria española?

  • Sandro Arrufat Martín
  • Miguel Baños González
  • Antonio Baraybar Fernández

Visual Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional De Cultura (p. 1-2) - 1/1/2022

10.37467/gkarevvisual.v9.3391 View at source

  • ISSN 26959631

Knowledge in Images and Sounds: Informative, Narrative and Aesthetic Analysis of the Video for MOOC

  • Rajas-Fernandez, Mario
  • Gertrudix-Barrio, Manuel
  • Banos-Gonzalez, Miguel;

Publications - 1/9/2021

10.3390/publications9030032 View at source

  • ISSN 23046775

Analysis of Emotion and Recall in COVID-19 Advertisements: A Neuroscientific Study

  • Banos-Gonzalez, Miguel
  • Rajas-Fernandez, Mario
  • Lucia Sutil-Martin, Dolores;

International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/8/2021

10.3390/ijerph18168721 View at source

  • ISSN 16604601

This researcher has no books.

Translation as a mechanism for the creation of collocations (II): the alternation operor/facio in the Vulgate

  • Miguel Baños García
  • María Dolores Jiménez López

Collocations In Theoretical And Applied Linguistics: From Classical To Romance Languages (p. 189-234) - 1/1/2022

Editor: Guillermo Escolar Editor

  • ISSN/ISBN 9788409473373

Análisis de técnicas de investigación en neuromarketing

  • Mario Rajas Fernández
  • Miguel Baños García
  • Antonio Baraybar Fernández

X Congreso Universitario Internacional Sobre Contenidos, Investigación, Innovación Y Docencia: (Cuiciid 2020). Libro De Actas - 1/1/2020

  • iMarina

This researcher has no conferences.

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

La comunicación como vía para revitalizar una marca de moda de lujo. Claves de la era Lagerfeld en CHANEL

  • FERNANDEZ FERNANDEZ, PALOMA (Codirector)
  • Baños González, Miguel (Tutor) Doctorando: MARINA RODRIGUEZ HERNANDEZ

9/3/2023

  • iMarina

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 9/21/23 2:17 PM