Guillen Perez, Maria Eugenia mariaeugenia.guillen@uam.es

Publications

Identifying the influence of product design and usage situation on consumer choice

  • Romero de la Fuente, J
  • Yagüe Guillén, MJ

International Journal Of Market Research (p. 667-686) - 1/1/2005

10.1177/147078530504700604 View at source

  • ISSN 14707853

The role of the internal reference price in the perception of the sales price: An application to the restaurant’s services

  • Pedrajaiglesias, M
  • Yagüe Guillén, Ma Jesús

Journal Of Hospitality And Leisure Marketing (p. 3-22) - 1/9/2000

10.1300/j150v07n03_02 View at source

  • ISSN 15410897

La reforma del silencio administrativo en la Ley 4/1999, de modificación de la Ley 30/1992

  • Guillén Pérez, María Eugenia

Actualidad Administrativa (p. 129-150-150) - 1/1/2000

  • ISSN 11309946
  • iMarina

Las cuestiones prejudiciales administrativas devolutivas en el proceso penal

  • Guillén Pérez, María Eugenia

Ley, La. Revista Jurídica Española De Doctrina, Jurisprudencia Y Legislación (p. 1758-1762) - 1/1/1999

  • ISSN 02112744
  • iMarina

El proceso civil para el ejercicio de la acción social de responsabilidad

  • Guillén Pérez, María Eugenia

1/1/2000

  • ISBN 84-7879-532-4
  • iMarina

El silencio administrativo: el control judicial de la inactividad administrativa

  • Guillén Pérez, María Eugenia

1/1/1997

  • ISBN 84-7879-242-2
  • iMarina

This researcher has no book chapters.

This researcher has no conferences.

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

This researcher has no supervised thesis.

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 11/28/24 9:02 PM