Muelas Gil, Maria maria.muelas@uam.es

Ideology, metaphor and persuasion in times of elections: a corpus-based study of British and Spanish economic reports

  • Muelas Gil, María

Complutense Journal Of English Studies (p. 223-246) - 1/1/2019

  • ISSN 23863935
  • iMarina

Babel: The Language Magazine

  • Muelas Gil, María

Estudios Interlingüísticos (p. 125-129) - 1/1/2016

  • ISSN 23409274
  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene libros.

Visual metaphors in economic discourse. An analysis of the interaction of conventional and novel visual metaphors in The Economist

  • Muelas Gil, María

Current Approaches To Metaphor Analysis In Discourse (p. 347-365) - 1/1/2019

  • iMarina

A Cross-Linguistic Study of Conceptual Metaphors in Financial Discourse

  • Muelas Gil, María

Yearbook Of Corpus Linguistics And Pragmatics 2016: Global Implications For Society And Education In The Networked Age / Jesús Romero Trillo (Ed. Lit.) (p. 107-126) - 1/1/2016

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Metaphor, economy and persuasion: A socio-cognitive approach to metaphor in times of elections

  • Romano Mozo, Manuela (Director)
  • Vinagre Laranjeira, Margarita Gloria (Tutor) Doctorando: María Muelas Gil

20/11/2018

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 23/01/22 20:28