Nashaat Sobhy-farag, Nashwa nashwa.nashaat@uam.es
Actividades
- Artículos 5
- Libros 0
- Capítulos de libro 6
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 1
- Patentes o licencias de software 0
Pragmatics in CLIL: A comparison of CLIL and non-CLIL students’ requests
- Nashaat Sobhy, Nashwa
Revista Espanola de Linguistica Aplicada (p. 467-494-494) - 1/1/2018
10.1075/resla.16040.nas Ver en origen
- ISSN 02132028
From ESP to CLIL using the Schema Theory
- Nashaat Sobhy, Nashwa
- Berzosa, César
- Crean, Fiona
Revista de Lenguas para Fines Especificos (p. 261-278-278) - 1/1/2013
- ISSN 11331127
- iMarina
Exploring Bases of Achievement in Content and Language Integrated Assessment in a Bilingual Education Program
- Morton, T
- Nashaat-Sobhy, N
Tesol Quarterly - 18/1/2023
10.1002/tesq.3207 Ver en origen
- ISSN 00398322
CLIL students' definitions of historical terms
- Nashaat-Sobhy, Nashwa
- Llinares, Ana;
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism (p. 331-344) - 1/1/2020
10.1080/13670050.2020.1798868 Ver en origen
- ISSN 13670050
Este/a investigador/a no tiene libros.
“The Language of Science”: reforzando las competencias para la enseñanza bilingüe de los futuros docentes a través de un enfoque CLIL
- Terrado Sieso, Eva María
- Jimenez Sanchez, Daniel
- Nashaat Sobhy, Nashwa
Aprendizaje, innovación y cooperación como impulsores del cambio metodológico. Actas del V congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y cooperación, CINAIC 2019 (p. 447-451) - 1/1/2019
- iMarina
The interpersonal language of spanish CLIL students: their use of politeness in view of their politeness intent
- Nashaat Sobhy, Nashwa
Másteres UAM CD-ROM 2010-2011 (p. 46-0) - 1/1/2013
- iMarina
The Pragmatic Competence of CLIL Students across Different Educational Levels in Secondary Stage: The Case of Requests
- Nashaat Sobhy, Nashwa
Investigating The Learning Of Pragmatics Across Ages And Contexts (p. 54-86) - 1/1/2019
10.1163/9789004409699_005 Ver en origen
- ISSN 09277706
Operationalizing “Defining” from a Cognitive Discourse Perspective for Learners’ Use
- Nashaat Sobhy, Nashwa
Knowledge Mobilization in TESOL (p. 94-112) - 1/1/2019
- iMarina
Investigating pragmatics in CLIL through students’ requests
- Nashaat Sobhy, Nashwa
Applied linguistics perspectives on CLIL (p. 67-88) - 1/1/2017
- iMarina
CLIL students’ pragmatic competence: a comparison between naturally occurring and elicited requests
- Nashaat Sobhy, Nashwa
- Llinares, Ana
Learning second language pragmatics beyond traditional contexts (p. 173-204) - 1/1/2018
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
-
Uam Content And Language Integrated Learning
Rol: Miembro
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Publons
-
Dialnet id