Nashaat Sobhy-farag, Nashwa nashwa.nashaat@uam.es

Actividades

From ESP to CLIL using the Schema Theory

  • Nashaat Sobhy, Nashwa
  • Berzosa, César
  • Crean, Fiona

Revista de Lenguas para Fines Especificos (p. 261-278-278) - 1/1/2013

  • ISSN 11331127
  • iMarina

Are our tertiary students interculturally competent?

  • Nashaat Sobhy, Nashwa
  • Harris, Rachel

Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas (p. 41-0-0) - 1/1/2013

  • ISSN 16996569
  • iMarina

Pragmatics in CLIL: A comparison of CLIL and non-CLIL students’ requests

  • Nashaat Sobhy, Nashwa

Revista Espanola de Linguistica Aplicada (p. 467-494-494) - 1/1/2018

10.1075/resla.16040.nas Ver en origen

  • ISSN 02132028

CLIL students' definitions of historical terms

  • Nashaat-Sobhy, Nashwa
  • Llinares, Ana;

International Journal of Bilingual Education and Bilingualism (p. 331-344) - 1/1/2020

10.1080/13670050.2020.1798868 Ver en origen

  • ISSN 13670050

Exploring Bases of Achievement in Content and Language Integrated Assessment in a Bilingual Education Program

  • Morton, T
  • Nashaat-Sobhy, N

Tesol Quarterly - 18/1/2023

10.1002/tesq.3207 Ver en origen

  • ISSN 00398322

Este/a investigador/a no tiene libros.

The interpersonal language of spanish CLIL students: their use of politeness in view of their politeness intent

  • Nashaat Sobhy, Nashwa

Másteres UAM CD-ROM 2010-2011 (p. 46-0) - 1/1/2013

  • iMarina

Investigating pragmatics in CLIL through students’ requests

  • Nashaat Sobhy, Nashwa

Applied linguistics perspectives on CLIL (p. 67-88) - 1/1/2017

  • iMarina

CLIL students’ pragmatic competence: a comparison between naturally occurring and elicited requests

  • Nashaat Sobhy, Nashwa
  • Llinares, Ana

Learning second language pragmatics beyond traditional contexts (p. 173-204) - 1/1/2018

10.3726/b14949 Ver en origen

The Pragmatic Competence of CLIL Students across Different Educational Levels in Secondary Stage: The Case of Requests

  • Nashaat Sobhy, Nashwa

Investigating The Learning Of Pragmatics Across Ages And Contexts (p. 54-86) - 1/1/2019

10.1163/9789004409699_005 Ver en origen

  • ISSN 09277706

Operationalizing “Defining” from a Cognitive Discourse Perspective for Learners’ Use

  • Nashaat Sobhy, Nashwa

Knowledge Mobilization in TESOL (p. 94-112) - 1/1/2019

  • iMarina

“The Language of Science”: reforzando las competencias para la enseñanza bilingüe de los futuros docentes a través de un enfoque CLIL

  • Terrado Sieso, Eva María
  • Jimenez Sanchez, Daniel
  • Nashaat Sobhy, Nashwa

Aprendizaje, innovación y cooperación como impulsores del cambio metodológico. Actas del V congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y cooperación, CINAIC 2019 (p. 447-451) - 1/1/2019

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Assessing the interlanguage pragmatics of clil and non-clil students

  • LLINARES GARCIA, ANA MARIA (Director) Doctorando: Nashaat-Sobhy, Nashwa

1/1/2014

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 28/08/24 10:53