Garcia Garzon, Eduardo eduardo.garciag@uam.es

A community-sourced glossary of open scholarship terms

  • Parsons S
  • Azevedo F
  • Elsherif MM
  • Guay S
  • Shahim ON
  • Govaart GH
  • Norris E
  • O’Mahony A
  • Parker AJ
  • Todorovic A
  • Pennington CR
  • Garcia-Pelegrin E
  • Lazić A
  • Robertson O
  • Middleton SL
  • Valentini B
  • McCuaig J
  • Baker BJ
  • Collins E
  • Fillon AA
  • Lonsdorf TB
  • Lim MC
  • Vanek N
  • Kovacs M
  • Roettger TB
  • Rishi S
  • Miranda JF
  • Jaquiery M
  • Stewart SLK
  • Agostini V
  • Stewart AJ
  • Izydorczak K
  • Ashcroft-Jones S
  • Hartmann H
  • Ingham M
  • Yamada Y
  • Vasilev MR
  • Dechterenko F
  • Albayrak-Aydemir N
  • Yang YF
  • LaPlume AA
  • Wolska JK
  • Henderson EL
  • Zaneva M
  • Farrar BG
  • Mounce R
  • Kalandadze T
  • Li W
  • Xiao Q
  • Ross RM
  • Yeung SK
  • Liu M
  • Vandegrift ML
  • Kekecs Z
  • Topor MK
  • Baum MA
  • Williams EA
  • Assaneea AA
  • Bret A
  • Cashin AG
  • Ballou N
  • Dumbalska T
  • Kern BMJ
  • Melia CR
  • Arendt B
  • Vineyard GH
  • Pickering JS
  • Evans TR
  • Laverty C
  • Woodward EA
  • Moreau D
  • Roche DG
  • Rinke EM
  • Reid G
  • Garcia-Garzon E
  • Verheyen S
  • Kocalar HE
  • Blake AR
  • Cockcroft JP
  • Micheli L
  • Bret BB
  • Flack ZM
  • Szaszi B
  • Weinmann M
  • Lecuona O
  • Schmidt B
  • Ngiam WX
  • Mendes AB
  • Francis S
  • Gall BJ
  • Paul M
  • Keating CT
  • Grose-Hodge M
  • Bartlett JE
  • Iley BJ
  • Spitzer L
  • Pownall M
  • Graham CJ
  • Wingen T
  • Terry J
... Ver más Contraer

Nature Human Behaviour (p. 312-318) - 1/1/2022

10.1038/s41562-021-01269-4 Ver en origen

  • ISSN 23973374

The general fault in our fault lines

  • Ruggeri, Kai
  • Veckalov, Bojana
  • Bojanic, Lana
  • Andersen, Thomas L.
  • Ashcroft-Jones, Sarah
  • Ayacaxli, Nelida
  • Barea-Arroyo, Paula
  • Berge, Mari Louise
  • Bjorndal, Ludvig D.
  • Bursalioglu, Asli
  • Buhler, Vanessa
  • Cadek, Martin
  • cetincelik, Melis
  • Clay, Georgia
  • Cortijos-Bernabeu, Anna
  • Damnjanovic, Kaja
  • Dugue, Tatianna M.
  • Esberg, Maya
  • Esteban-Serna, Celia
  • Felder, Ezra N.
  • Friedemann, Maja
  • Frontera-Villanueva, Darianna I.
  • Gale, Patricia
  • Garcia-Garzon, Eduardo
  • Geiger, Sandra J.
  • George, Leya
  • Girardello, Allegra
  • Gracheva, Aleksandra
  • Gracheva, Anastasia
  • Guillory, Marquis
  • Hecht, Marlene
  • Herte, Katharina
  • Hubena, Barbora
  • Ingalls, William
  • Jakob, Lea
  • Janssens, Margo
  • Jarke, Hannes
  • Kacha, Ondrej
  • Kalinova, Kalina Nikolova
  • Karakasheva, Ralitsa
  • Khorrami, Peggah R.
  • Lep, Zan
  • Lins, Samuel
  • Lofthus, Ingvild S.
  • Mamede, Salome
  • Mareva, Silvana
  • Mascarenhas, Mafalda F.
  • McGill, Lucy
  • Morales-Izquierdo, Sara
  • Moltrecht, Bettina
  • Mueller, Tasja S.
  • Musetti, Marzia
  • Nelsson, Joakim
  • Otto, Thiago
  • Paul, Alessandro F.
  • Pavlovic, Irena
  • Petrovic, Marija B.
  • Popovic, Dora
  • Prinz, Gerhard M.
  • Razum, Josip
  • Sakelariev, Ivaylo
  • Samuels, Vivian
  • Sanguino, Ines
  • Say, Nicolas
  • Schuck, Jakob
  • Soysal, Irem
  • Todsen, Anna Louise
  • Tunte, Markus R.
  • Vdovic, Milica
  • Vintr, Jachym
  • Vovko, Maja
  • Vranka, Marek A.
  • Wagner, Lisa
  • Wilkins, Lauren
  • Willems, Manou
  • Wisdom, Elizabeth
  • Yosifova, Aleksandra
  • Zeng, Sandy
  • Ahmed, Mahmoud A.
  • Dwarkanath, Twinkle
  • Cikara, Mina
  • Lees, Jeffrey
  • Folke, Tomas;
... Ver más Contraer

Nature Human Behaviour (p. 1369-U130) - 22/4/2021

10.1038/s41562-021-01092-x Ver en origen

  • ISSN 23973374

From Teachers' Work Engagement to Pupils' Positive Affect: a Weekly Diary Study on the Role of Pupils' Autonomous Motivation (Feb, 10.1007/s11482-021-09920-y, 2021)

  • Vujcic, Maja Tadic
  • Garcia-Garzon, Eduardo
  • Gonul, Buse
  • Gioaba, Irina;

Applied Research In Quality Of Life - 20/3/2021

10.1007/s11482-021-09935-5 Ver en origen

  • ISSN 18712584

The Sorting Hat: Cool Fiction Element but Not Necessarily a Good Career Advisor

  • Garcia-Garzon, Eduardo
  • Jarke, Hannes
  • Jakob, Lea;

Collabra: Psychology - 16/11/2021

10.1525/collabra.16745 Ver en origen

  • ISSN 24747394

On Omega Hierarchical Estimation: A Comparison of Exploratory Bi-Factor Analysis Algorithms

  • Garcia-Garzon E., Abad F.J., Garrido L.E.

Multivariate Behavioral Research (p. 1-19) - 1/1/2021

10.1080/00273171.2020.1736977 Ver en origen

  • ISSN 00273171

From Teachers’ Work Engagement to Pupils’ Positive Affect: a Weekly Diary Study on the Role of Pupils’ Autonomous Motivation

  • Vujčić MT
  • Garcia-Garzon E
  • Gonul B
  • Gioaba I

Applied Research In Quality Of Life - 1/1/2021

10.1007/s11482-021-09920-y Ver en origen

  • ISSN 18712584

A Psychometric Review and Conceptual Replication Study of the Five Facets Mindfulness Questionnaire Latent Structure

  • Lecuona O., García-Garzón E., García-Rubio C., Rodríguez-Carvajal R.

Assessment (p. 1073191119873718-872) - 1/7/2020

10.1177/1073191119873718 Ver en origen

  • ISSN 10731911

Global mental health: an improved measure of well-being in multiple languages

  • Graeff-Buhl-Nielsen S
  • Garcia-Garzon E
  • Benzerga A
  • Folke T
  • Ruggeri K

Health And Quality Of Life Outcomes - 30/6/2020

10.1186/s12955-020-01375-3 Ver en origen

  • ISSN 14777525

Well-being is more than happiness and life satisfaction: A multidimensional analysis of 21 countries

  • Ruggeri K
  • Garcia-Garzon E
  • Maguire Á
  • Matz S
  • Huppert FA

Health And Quality Of Life Outcomes - 19/6/2020

10.1186/s12955-020-01423-y Ver en origen

  • ISSN 14777525

Driver eye movements in relation to unfamiliar traffic signs: An eye tracking study

  • Babić D
  • Dijanić H
  • Jakob L
  • Babić D
  • Garcia-Garzon E

Applied Ergonomics - 1/11/2020

10.1016/j.apergo.2020.103191 Ver en origen

  • ISSN 00036870

Este/a investigador/a no tiene libros.

Desarrollo de competencias de gestión del tiempo en estudiantes universitarios a través de herramientas on-line. una aplicación en el Grado de Educación Social de la UCM

  • María Aranzazu Carrasco Temiño
  • Eduardo García Garzón
  • María Remedios Belando Montoro

Iii Congreso Internacional Virtual Innovación Pedagógica Y Praxis Educativa. Innovagogía 2016 (p. 1098-1104) - 1/1/2017

  • iMarina

Una reflexión crítica del Cuestionario Mindfulness de Cinco Facetas (FFMQ): Estado de la cuestión, réplica fallida y extensión a posibles soluciones.

  • Lecuona, Oscar
  • Rodriguez Carvajal, Raquel
  • García-Garzón, Eduardo
  • Garcia-Rubio, Carlos

20/9/2017

  • iMarina

Empirical versus Arbitrary Cut-Off Points in Exploratory Bi-Factor Target Rrotation

  • Garcia-Garzon, E.
  • Abad Garcia, Francisco Jose
  • Garrido, L.E.

18/7/2017

  • iMarina

Weak Factor Recovery in Bi-factor Exploratory Analysis: A Comparison of Empirical versus Arbitrary Cut-off Selection

  • Garcia-Garzon, E.
  • Abad Garcia, Francisco Jose
  • Garrido, L.E.

12/7/2017

  • iMarina

Accuracy of Bi-Factor Exploratory Rotations with Orthogonal Structures

  • Garrido, L.E.
  • Garcia-Garzon, E.
  • Barrada, J.R.
  • Olea, J.
  • Abad Garcia, Francisco Jose

12/7/2016

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 20/04/22 12:24