Domínguez Díaz, Adrián

Actividades

Applying usability recommendations when developing mobile instant messaging applications

  • Caro-Álvaro, S.
  • García-López, E.
  • García-Cabot, A.
  • de-Marcos, L.
  • Domínguez-Díaz, A.

IET Software (p. 73-93) - 2022

Editor: John Wiley and Sons Inc

10.1049/sfw2.12039 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1751-8806

Social network analysis of a gamified e-learning course: Small-world phenomenon and network metrics as predictors of academic performance

  • De-Marcos, L.
  • Garciá-López, E.
  • Garciá-Cabot, A.
  • Medina-Merodio, J.-A.
  • Domínguez, A.
  • Martínez-Herraíz, J.-J.
  • Diez-Folledo, T.
... Ver más Contraer

Computers in Human Behavior (p. 312-321) - 2016

Editor: Elsevier Ltd

10.1016/j.chb.2016.02.052 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0747-5632

An empirical study comparing gamification and social networking on e-learning

  • De-Marcos, L.
  • Domínguez, A.
  • Saenz-De-Navarrete, J.
  • Pagés, C.

Computers and Education (p. 82-91) - 2014

10.1016/j.compedu.2014.01.012 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0360-1315

Gamifying learning experiences: Practical implications and outcomes

  • Domínguez, A.
  • Saenz-De-Navarrete, J.
  • De-Marcos, L.
  • Fernández-Sanz, L.
  • Pagés, C.
  • Martínez-Herráiz, J.-J.

Computers and Education (p. 380-392) - 2013

10.1016/j.compedu.2012.12.020 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0360-1315

Este/a investigador/a no tiene libros.

Aprendizaje por refuerzo profundo en juego de mesa cooperativo mediante Unity ML-Agents

  • Óscar Arroyo Pastor
  • Adrián Domínguez Díaz
  • David Menoyo Ros

ATICA2020: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad (p. 540-547) - 2020

Editor: Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 978-84-18254-84-0

Técnicas de preprocesado de la ciencia de los datos sobre datasets de educación

  • David Menoyo Ros
  • Antonio García Cabot
  • Eva García López
  • Adrián Domínguez Díaz

ATICA2020: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad (p. 307-314) - 2020

Editor: Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 978-84-18254-84-0

Effects of Competitive and Cooperative Classroom Response Systems on Quiz Performance and Programming Skills in a Video Game Programming Course

  • Domínguez, A.
  • De-Marcos, L.
  • Martínez-Herráiz, J.-J.

Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE (p. 398-403) - 2020

Editor: Association for Computing Machinery

10.1145/3341525.3387393 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1942-647X

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 16/09/23 15:43