Pastor Mendoza, Julio

Actividades

Low cost didactic robotic platform based on Player/Stage software architecture and la fonera hardware

  • Prieto, G.A.
  • Mendoza, J.P.

Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje (p. 126-132) - 2013

Editor: Education Society of IEEE (Spanish Chapter)

10.1109/rita.2013.2273112 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1932-8540

Communications in Computer and Information Science: Preface

  • Borovac, B.
  • Dessimoz, J.-D.
  • Enderle, S.
  • Gottscheber, A.
  • Mendoza, J.P.
  • Obdrzalek, D.

Communications in Computer and Information Science - 2009

  • ISSN/ISBN 9783642035579

Este/a investigador/a no tiene libros.

“Siéntete un Cyborg II”

  • Francisco Javier Vera
  • Julio Pastor Mendoza
  • Esther Samper Domeque

Tecnologías Aplicadas en la Enseñanza de la Electrónica: TAEE 2012 : Actas del X Congreso de Tecnologías Aplicadas en la Enseñanza de la Electrónica, Escuela de Ingeniería Industrial Universidad de Vigo Vigo, España 13 al 15 Junio de 2012 (p. 48) - 2012

Editor: Universidade de Vigo

  • ISSN/ISBN 978-84-8158-588-9

Proyecto educativo Eurobot Spain

  • Julio Pastor Mendoza
  • Ana Jimenez Martín
  • Angel Llamazares Llamazares
  • Germán Ros Magán
  • Cristina Losada Gutiérrez
  • Pedro Gil Jiménez
  • Ana Belén García Varela
... Ver más Contraer

Libro de actas TAEE 2022 XV Congreso de Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica: Livro de procedimentos TAEE 2022 XV Conferência em Tecnologia, Aprendizagem e Ensino da Eletrónica=Proceedings book TAEE 2022 XV International Conference of Technology, Learning and Teaching of Electronics (p. 108) - 2022

Editor: Escuela Universitaria Politécnica de Teruel

  • ISSN/ISBN 978-84-09-42360-6

Plataforma robótica de bajo coste basada en la arquitectura software Player/Stage y en el hardware de La Fonera

  • Guillermo Asín
  • Julio Pastor Mendoza

Tecnologías Aplicadas en la Enseñanza de la Electrónica: TAEE 2012 : Actas del X Congreso de Tecnologías Aplicadas en la Enseñanza de la Electrónica, Escuela de Ingeniería Industrial Universidad de Vigo Vigo, España 13 al 15 Junio de 2012 (p. 47) - 2012

Editor: Universidade de Vigo

  • ISSN/ISBN 978-84-8158-588-9

Experiencias en el aprendizaje basado en proyectos del diseño de sistemas empotrados

  • Julio Pastor Mendoza
  • José Manuel Villadangos Carrizo
  • Francisco Javier Rodríguez Sánchez

Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica: TAEE 2016: Libro de Actas del XII Congreso de Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica (p. 189-196) - 2016

Editor: Universidad de Sevilla

  • ISSN/ISBN 978-84-608-9298-4

Work in progress: Robot contests as an element of motivation and professional improvement in students

  • Mendoza, J.P.
  • Sánchez, Fco.J.R.

Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE (p. 9-10) - 2006

Editor: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

10.1109/fie.2006.322745 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1539-4565

Work in progress: Project oriented embedded digital systems design hardware laboratory

  • Pastor Mendoza, J.
  • Rodríguez, Fco.J.
  • Villadangos, J.M.

Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE - 2006

10.1109/fie.2006.322716 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1539-4565

Train axle detector based on signal codification with a barker code

  • Ureña, J.
  • Mazo, M.
  • García, J.J.
  • Hernández, A.
  • Villadangos, J.M.
  • Marrón, M.
  • Pastor, J.
  • Escudero, M.S.
  • García, R.
... Ver más Contraer

SAE Technical Papers - 2001

Editor: SAE International

10.4271/2001-01-3257 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2688-3627

The development of professional skills through robotics in electronic and electrical engineering

  • Mendoza, J.P.
  • Sánchez, F.J.R.
  • Álvarez, S.C.

IEEE International Symposium on Industrial Electronics (p. 1967-1972) - 2010

10.1109/isie.2010.5637510 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781424463916

Synergy LEGO Mindstorms - Arduino: Taking advantage of both platforms

  • Moreno, E.F.
  • Pastor-Mendoza, J.

Proceedings of 2018 Technologies Applied to Electronics Teaching, TAEE 2018 - 2018

Editor: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

10.1109/taee.2018.8476011 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781538609286

Students and teachers experiences in the completion of multidisciplinary Final Degree Projects

  • Pastor-Mendoza, J.
  • Gonzalez, E.P.
  • Agreda, M.T.
  • Martin, G.R.
  • Moreno, R.G.
  • Munoz, M.R.
  • Magdalena, S.B.
... Ver más Contraer

Proceedings of 2018 Technologies Applied to Electronics Teaching, TAEE 2018 - 2018

Editor: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

10.1109/taee.2018.8476003 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781538609286

Sinergia LEGO Mindstorms – Arduino: aprovechamiento de las ventajas de ambas plataformas

  • Emilio Fernández Moreno
  • Julio Pastor Mendoza

Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica: TAEE 2018 : Actas del XIII Congreso de Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica, Tenerife, 20-22 de junio, 2018 (p. 624-629) - 2018

Editor: Universidad de La Laguna

  • ISSN/ISBN 978-84-09-03113-9

Routes for splitting and merging maneuvers of platoon followers in Urban environments

  • Valdês, F.
  • Espinosa, F.
  • Awawdeh, A.M.H.
  • Pastor, J.

IEEE International Conference on Emerging Technologies and Factory Automation, ETFA (p. 1153-1156) - 2006

10.1109/etfa.2006.355236 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781424406814

Remote laboratory for experimentation with multilevel power converters

  • Girón, C.
  • Rodríguez, F.J.
  • Bueno, E.
  • Pastor, J.
  • Rizo, M.

IECON Proceedings (Industrial Electronics Conference) (p. 3535-3540) - 2008

Editor: IEEE Computer Society

10.1109/iecon.2008.4758531 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781424417667

Project based learning experiences for embedded systems design

  • Mendoza, J.P.
  • Carrizo, J.M.V.
  • Sánchez, F.J.R.

Proceedings of 2016 Technologies Applied to Electronics Teaching, TAEE 2016 - 2016

Editor: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

10.1109/taee.2016.7528370 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781509022649

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 21/09/23 13:33