Martín Quevedo, Juan juan.martin.quevedo@urjc.es

Publications

A crusade over the airwaves: the Blue Division on Radio Nacional de Espana (1941-1954)

  • Gomez Garcia, Salvador
  • Martin Quevedo, Juan;

Historical Journal Of Film, Radio And Television (p. 295-314) - 1/1/2017

10.1080/01439685.2016.1189158 View at source

  • ISSN 01439685

Attitudes toward Open Access, Open Peer Review, and Altmetrics among Contributors to Spanish Scholarly Journals

  • Segado-Boj, Francisco
  • Martin-Quevedo, Juan
  • Prieto-Gutierrez, Juan Jose;

Journal Of Scholarly Publishing (p. 48-70) - 1/10/2018

10.3138/jsp.50.1.08 View at source

  • ISSN 11989742

Attitudes, willingness, and resources to cover article publishing charges: The influence of age, position, income level country, discipline and open access habits

  • Segado-Boj, Francisco
  • Prieto-Gutierrez, Juan-Jose
  • Martin-Quevedo, Juan;

Learned Publishing (p. 489-498) - 10/5/2022

10.1002/leap.1455 View at source

  • ISSN 09531513

COVID-19 Lockdown and Disney+ strategy on social networks on its launch during the State of alarm in Spain

  • Martín-Quevedo, Juan
  • Fernández-Gómez, Erika
  • Feijoo-Fernández, Beatriz

Communication & Society-Spain (p. 151-169) - 4/4/2023

10.15581/003.36.2.151-169 View at source

  • ISSN 23867876

COVID-19 Lockdown and Disney+ strategy on social networks on its launch during the State of alarm in Spain

  • Juan Martín Quevedo
  • Erika Fernández Gómez
  • Beatriz Feijóo Fernández

Comunicacion Y Sociedad (p. 151-169) - 1/1/2023

  • ISSN 02140039
  • iMarina

Connecting with audiences in new markets: Netflix's Twitter strategy in Spain

  • Fernandez Gomez, Erika
  • Martin Quevedo, Juan;

Journal Of Media Business Studies (p. 127-146) - 1/1/2018

10.1080/16522354.2018.1481711 View at source

  • ISSN 16522354

Contradicciones y veleidades en el debate parlamentario sobre la Televisión pública en España (1990-2010)

  • Juan Martín Quevedo
  • Tamara Antona Jimeno
  • Nuria Navarro Sierra

Estudios Sobre El Mensaje Periodistico (p. 645-654) - 1/1/2020

  • ISSN 11341629
  • iMarina

Contradictions and vagaries in the parliamentary debate on public television in Spain (1990-2010) [Contradicciones y veleidades en el debate parlamentario sobre la Televisión pública en España (1990-2010)]

  • Martín-Quevedo J
  • Jimeno TA
  • Sierra NN

Estudios Sobre El Mensaje Periodistico (p. 645-654) - 1/1/2020

10.5209/esmp.67467 View at source

  • ISSN 11341629

Difusión investigativa y posición en el ranking SCImago de las universidades españolas

  • Miriam Rodríguez Pallares
  • Juan Martín Quevedo
  • Juan José Prieto Gutiérrez

Investigacion Bibliotecologica (p. 13-32) - 1/1/2020

  • ISSN 0187358X
  • iMarina

Doctrina catódica. Las asignaturas de Religión y Formación del Espíritu Nacional en la televisión franquista (1958-1975)

  • Tamara Antona Jimeno
  • Juan Martín Quevedo

Estudios Sobre El Mensaje Periodistico (p. 753-764) - 1/1/2021

  • ISSN 11341629
  • iMarina

This researcher has no books.

De niño a adulto: La promoción de contenido familiar y la nostalgia como recurso promocional de Disney+ España en Instagram

  • Erika Fernández Gómez
  • Juan Martín Quevedo
  • Beatriz Feijóo Fernández

(p. 45-60) - 1/1/2022

  • iMarina

El intento de regionalizar la información de TVE: los programas informativos en la Segunda Cadena (1966-1975)

  • Juan Martín Quevedo

1/1/2014

  • iMarina

Explorando la modernidad. El entretenimiento en la Segunda Cadena deTVE como un espacio de innovación (1966-1975)

  • Juan Martín Quevedo

(p. 4408-4415) - 1/1/2013

  • iMarina

Infoentretenimiento y sesgo informativo en el relato de la crisis económica en la televisión española: Telecinci en 2012

  • Juan Martín Quevedo

(p. 305-314) - 1/1/2016

  • iMarina

Innovación educativa mediante \learnign by doing\, formación en herramientas digitales profesionales para estudiantes de Comunicación y Marketing Digital

  • Borja Gutiérrez Merelles
  • Juan Martín Quevedo

1/1/2020

  • iMarina

La propaganda falangista en las aulas: Consigna (1940-41). Una propuesta metodológica

  • Juan Martín Quevedo

1/1/2010

  • iMarina

Las estrategias de promoción de series de Netflix en Twitter: El caso de narcos y Stranger Things

  • Juan Martín Quevedo
  • Erika Fernández Gómez

(p. 419-420) - 1/1/2019

  • iMarina

Las series de Netflix en Twitter: la promoción y \engagement\ de Narcos y Stranger Things

  • Juan Martín Quevedo
  • Erika Fernández Gómez

(p. 103-120) - 1/1/2019

  • iMarina

Los políticos, la política y la televisión: la comisión de control a RTVE

  • Juan Martín Quevedo

(p. 81-107) - 1/1/2022

  • iMarina

Quo Vadiz, newsgame? Ethical boundaries betwwn journalism and games

  • Salvador Gómez García
  • Juan Martín Quevedo

(p. 73-91) - 1/1/2021

  • iMarina

This researcher has no conferences.

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

This researcher has no supervised thesis.

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 8/12/23 3:04 AM