Castillo Abdul Hadi, Bárbara Mercedes barbara.castillo@urjc.es

Actividades

El «efecto ventrilocuo» en las agencias internacionales de noticias. Revisión teórica e incidencia en las nuevas formas de desinformación

  • Sabina Civila de Dios
  • Bárbara Castillo Abdul
  • Luis Miguel Romero Rodríguez

Vivat Academia - 1/1/2021

10.15178/va.2021..e1302 Ver en origen

  • ISSN 15752844

The ventrilocuo effect of the international news agencies. Theoretical review and incidence on new forms of misinformation

  • Civila, Sabina
  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Miguel Romero-Rodriguez, Luis;

Vivat Academia - 1/1/2021

10.15178/va.2021.154.e1302 Ver en origen

  • ISSN 15752844

Learning Leaders: Teachers or Youtubers? Participatory Culture and STEM Competencies in Italian Secondary School Students

  • Gil-Quintana, Javier
  • Malvasi, Viviana
  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Romero-Rodriguez, Luis M.;

Sustainability - 1/9/2020

Editor: MDPI AG

10.3390/su12187466 Ver en origen

  • ISSN 20711050
  • ISSN/ISBN 2071-1050

Hola Followers! Content Analysis of YouTube Channels of Female Fashion Influencers in Spain and Ecuador

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Balseca, Johana;

Sage Open - 1/10/2021

10.1177/21582440211056609 Ver en origen

  • ISSN 21582440

Digital market behavior regarding sustainable fashion: Case study of spanish influencers [Comportamiento del mercado digital respecto a la moda sostenible: Estudio de caso de influencers españolas*]

  • Castillo-Abdul B
  • Romero-Rodríguez LM
  • González-Carrión E-L

Revista Venezolana De Gerencia (p. 1559-1582) - 1/1/2020

  • ISSN 13159984
  • iMarina

YouTubers and miracle diets: the dissemination of health content between 2020 and 2021

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Blanco-Herrero, David
  • Muela-Molina, Clara;

Revista Latina de Comunicacion Social (p. 475-494) - 1/1/2022

10.4185/rlcs-2022-1743 Ver en origen

  • ISSN 11385820

Influence and Relationship between Branded Content and the Social Media Consumer Interactions of the Luxury Fashion Brand Manolo Blahnik

  • Castillo-Abdul, B.
  • Bonilla-Del-río, M.
  • Núñez-Barriopedro, E.

Publications (p. 1-15) - 1/3/2021

Editor: MDPI AG

10.3390/publications9010010 Ver en origen

  • ISSN 23046775
  • ISSN/ISBN 2304-6775

HUMOR AND SATIRE FAKE NEWS AND ATTITUDES TOWARDS POLITICS: COMPARATIVE ANALYSIS OF PERCEIVED REALISM AND FEELINGS OF EFFICACY, ALIENATION AND CYNICISM IN COMMUNICATION STUDENTS

  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Valle Razo, Ana Luisa
  • Castillo-Abdul, Barbara;

Obets (p. 465-479) - 1/1/2021

10.14198/obets2021.16.2.15 Ver en origen

  • ISSN 19891385

Influencers With Intellectual Disability in Digital Society: An Opportunity to Advance in Social Inclusion

  • Bonilla-del-Rio, Monica
  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Garcia-Ruiz, Rosa
  • Rodriguez-Martin, Alejandro;

Media and Communication (p. 222-234) - 1/1/2022

10.17645/mac.v10i1.4763 Ver en origen

  • ISSN 21832439

Promoting Social Media Engagement Via Branded Content Communication: A Fashion Brands Study on Instagram

  • Castillo-abdul, B.
  • Pérez-escoda, A.
  • Núñez-barriopedro, E.

Media and Communication (p. 185-197) - 1/1/2022

Editor: Cogitatio Press

10.17645/mac.v10i1.4728 Ver en origen

  • ISSN 21832439
  • ISSN/ISBN 2183-2439

Este/a investigador/a no tiene libros.

YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness management of fashion brands

  • Castillo-Abdul B
  • Romero-Rodriguez LM

Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 189-206) - 1/1/2021

  • iMarina

Sensing, smart and sustainable product analysis methodology through EEG evaluation

  • Pedro, Ponce
  • German, Baltazar R.
  • Barbara, Castillo A.
  • Jhonattan, Miranda
  • Arturo, Molina
  • Maria, Perez R.;

Ifac-Papersonline (p. 2378-2383) - 1/1/2019

10.1016/j.ifacol.2019.11.562 Ver en origen

  • ISSN 24058963

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 16/09/23 14:36