Bores García, Daniel daniel.bores@urjc.es

Actividades

'I like the idea but ...': the gap in participation in a virtual community of practice for analysing physical education

  • Garcia-Monge, Alfonso
  • Gonzalez-Calvo, Gustavo
  • Bores-Garcia, Daniel;

Open Learning (p. 257-272) - 1/1/2019

10.1080/02680513.2018.1505486 Ver en origen

  • ISSN 02680513

(Re)Produce: professional development of Physical Education teachers in a noninstitutional virtual community

  • Bores-Garcia, Daniel
  • Gonzalez-Calvo, Gustavo
  • Garcia-Monge, Alfonso;

Sportis. Scientific Technical Journal Of School Sport (p. 480-507) - 1/9/2018

10.17979/sportis.2018.4.3.3301 Ver en origen

  • ISSN 23868333

Adherence to a Physical Exercise Program in School and Extracurricular Activities

  • Gonzalez-Calvo, Gustavo
  • Bores-Garcia, Daniel
  • Hortiguela-Alcala, David
  • Barba-Martin, Raul A.;

Apunts. Educación Física Y Deportes (p. 39-54) - 1/10/2018

10.5672/apunts.2014-0983.es.(2018/4).134.03 Ver en origen

  • ISSN 02148757

Analysis of student motivation towards body expression through the use of formative and share assessment

  • Bores-Garcia, Daniel
  • Hortiguela-Alcal, David
  • Hernando-Garijo, Alejandra
  • Gonzalez-Calvo, Gustavo;

Retos. Nuevas Tendencias En Educación Física, Deporte Y Recreación (p. 198-208) - 1/1/2021

  • ISSN 15791726
  • iMarina

Analysis of student motivation towards body expression through the use of formative and share assessment [Análisis de la motivación del alumnado hacia la expresión corporal a través del uso de la evaluación formativa y compartida]

  • Bores-García D
  • Hortigüela-Alcalá D
  • Hernando-Garijo A
  • González-Calvo G

Retos. Nuevas Tendencias En Educación Física, Deporte Y Recreación (p. 198-208) - 1/1/2020

10.47197/retos.v1i40.83025 Ver en origen

  • ISSN 15791726

Barriers and motivations for participation in a community of virtual practice of Physical Education Teachers: the case of (Re)Produce

  • Bores-Garcia, Daniel
  • Gonzalez-Calvo, Gustavo
  • Garcia-Monge, Alfonso;

Agora Para La Educación Física Y El Deporte (p. 368-391) - 1/12/2018

10.24197/aefd.2-3.2018.368-391 Ver en origen

  • ISSN 15782174

Barriers to Physical Activity in Spanish Children and Adolescents: Sex and Educational Stage Differences

  • Delfa-De-La-Morena, Jose Manuel
  • Bores-Garcia, Daniel
  • Solera-Alfonso, Adrian
  • Romero-Parra, Nuria;

Frontiers In Psychology - 3/6/2022

10.3389/fpsyg.2022.910930 Ver en origen

  • ISSN 16641078

Body image(s): Problematizing future physical education teachers' beliefs about the body and physical activity through visual imagery

  • Gonzalez-Calvo, Gustavo
  • Gallego-Lema, Vanesa
  • Gerdin, Goran
  • Bores-Garcia, Daniel;

European Physical Education Review (p. 552-572) - 1/5/2022

10.1177/1356336x211056214 Ver en origen

  • ISSN 1356336X

Brain Activity during Different Throwing Games: EEG Exploratory Study

  • Garcia-Monge, Alfonso
  • Rodriguez-Navarro, Henar
  • Gonzalez-Calvo, Gustavo
  • Bores-Garcia, Daniel;

International Journal Of Environmental Research And Public Health (p. 1-18) - 1/9/2020

10.3390/ijerph17186796 Ver en origen

  • ISSN 16604601

Comparison of children's inhibitory control, attention and working memory in three different throwing games: EEG exploratory study

  • Garcia-Monge, A
  • Rodriguez-Navarro, H
  • Bores-Garcia, D
  • Gonzalez-Calvo, G

Retos. Nuevas Tendencias En Educación Física, Deporte Y Recreación (p. 502-513) - 1/1/2022

10.47197/retos.v45i0.92478 Ver en origen

  • ISSN 15791726

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 19/03/24 0:17