Martínez Navalón, Juan Gabriel juangabriel.martinez@urjc.es

Actividades

An analysis of stakeholders satisfaction and legitimacy: The business model of the university institution [Un análisis de la satisfacción de los stakeholders y la legitimidad: El modelo de negocio de la institución universitaria]

  • Mártinez-Navalón JG
  • Blanco-González A
  • Prado-Román A

Espacios - 1/1/2019

  • ISSN 07981015
  • iMarina

Análisis comparado de la satisfacción de los estudiantes y docentes en la universidad pública española

  • Juan Gabriel Martínez Navalón
  • Alicia Blanco González
  • Cristina del Castillo Feito

Journal Of Management And Business Education (p. 36-47) - 1/1/2019

10.35564/jmbe.2019.0005 Ver en origen

  • ISSN 26051044

Bitcoin Investment Strategies Based on Google Trends and AI Model

  • Raúl Gómez-Martínez
  • Juan Gabriel Martínez-Navalón
  • Camilo Prado-Román

Trípodos.Com. Revista Digital De Comunicació (p. 129-141) - 1/1/2022

  • ISSN 11383305
  • iMarina

Creativity and innovation in technology and operations management through brainstorming

  • Anabel Cruz Suárez
  • Juan Gabriel Martínez Navalón
  • Vera Gelashvili
  • Giovanni Herrera

Journal Of Management And Business Education (p. 63-75) - 1/1/2022

10.35564/jmbe.2022.0005 Ver en origen

  • ISSN 26051044

Do stress and anxiety influence users' intention to make restaurant reservations through mobile apps?

  • Debasa, Felipe
  • Gelashvili, Vera
  • Martinez-Navalon, Juan-Gabriel
  • Ramon Saura, Jose;

European Research On Management And Business Economics (p. 44-54) - 1/1/2023

10.1016/j.iedeen.2022.100205 Ver en origen

  • ISSN 24448834

Does privacy and ease of use influence user trust in digital banking applications in Spain and Portugal?

  • Martinez-Navalon, Juan-Gabriel
  • Fernandez-Fernandez, Maria
  • Alberto, Fernanda Pedrosa;

International Entrepreneurship And Management Journal (p. 781-803) - 22/2/2023

10.1007/s11365-023-00839-4 Ver en origen

  • ISSN 15547191

Does the intensity of use of social media influence the economic sustainability of the university?

  • Gelashvili, Vera
  • Gabriel Martinez-Navalon, Juan
  • Angel Gomez-Borja, Miguel;

Journal Of Technology Transfer - 8/12/2022

10.1007/s10961-022-09984-4 Ver en origen

  • ISSN 08929912

Effectiveness of short sales bans in Spain

  • Raúl GM
  • Jessica PV
  • Juan Gabriel MN

Revista De Metodos Cuantitativos Para La Economia Y La Empresa (p. 1-19) - 1/1/2018

  • ISSN 1886516X
  • iMarina

Eficacia de las prohibiciones de las ventas en corto en España

  • Raúl Gómez Martínez
  • Jessica Paule Vianez
  • Juan Gabriel Martínez Navalón

Revista De Metodos Cuantitativos Para La Economia Y La Empresa (p. 250-268) - 1/1/2018

  • ISSN 1886516X
  • iMarina

Evaluation of User Satisfaction and Trust of Review Platforms: Analysis of the Impact of Privacy and E-WOM in the Case of TripAdvisor

  • Martinez-Navalon, Juan-Gabriel
  • Gelashvili, Vera
  • Gomez-Ortega, Alba;

Frontiers In Psychology - 16/9/2021

10.3389/fpsyg.2021.750527 Ver en origen

  • ISSN 16641078

Este/a investigador/a no tiene libros.

A Quest for the Research Centres About Entrepreneurship in Spanish Universities

  • Blanco-Gonzalez, Alicia
  • Prado-Roman, Camilo
  • Martinez-Navalon, Juan-Gabriel;

Entrepreneurial Universities: Exploring The Academic And Innovative Dimensions Of Entrepreneurship In Higher Education (p. 123-133) - 1/1/2017

10.1007/978-3-319-47949-1_8 Ver en origen

Análisis de sentimiento del usuario de Twitter mediante Machine Learning: herramientas del marketing aplicadas de manera transversal

  • Felipe Debasa
  • José Ramón Saura
  • Ana Reyes Menéndez
  • Juan Gabriel Martínez-Navalón

Hacia La Mejora Social, Económica Y Empresarial: Avances Multidisciplinares En Innovación, Turismo E Ingeniería (p. 1765-1779) - 1/1/2018

  • iMarina

Consequences of Poor Accounting Practices

  • Pascual-Pedreño E
  • Pascual-Nebreda L
  • Martínez-Navalón JG

Studies In Systems, Decision And Control (p. 340-348) - 1/1/2019

10.1007/978-3-030-00677-8_27 Ver en origen

  • ISSN 21984190

Does privacy and ease of use influence user satisfaction and trust in digital banking applications?

  • Juan Gabriel Martínez Navalón
  • Vera Gelashvili
  • Fernanda Pedrova Alberto

Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022

  • iMarina

Does the intensity of use of social networks influence the economic sustainability of the universities?

  • Vera Gelashvili
  • Juan Gabriel Martínez Navalón
  • Miguel Angel Gómez Borja

Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022

  • iMarina

Google Trends como predictor de la evolución delBitcoin

  • Raúl Gómez-Martínez
  • Juan Gabriel Martínez-Navalón
  • Camilo Prado-Román

Hacia La Mejora Social, Económica Y Empresarial: Avances Multidisciplinares En Innovación, Turismo E Ingeniería (p. 731-743) - 1/1/2018

  • iMarina

How digitalisation is influencing traditional food restaurants in the management of their marketing strategies

  • Martínez-Navalón J-G

Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 211-225) - 1/1/2021

10.4018/978-1-7998-8003-5.ch012 Ver en origen

Igualdad de género en los programas de doctorado de las universidades públicas españolas

  • Cristina del Castillo Feito
  • Juan Gabriel Martínez Navalón
  • Camilo Prado Román

Ética, Responsabilidad Social Y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 - 1/1/2020

  • iMarina

Informal economy and legitimacy. The Spanish case

  • Iglesias-Pérez F
  • Blanco-González A
  • Navalón JGM

Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 231-242) - 1/1/2018

10.1007/978-3-319-75990-6_14 Ver en origen

Teaching innovation through the use of hashtag in social networks for the educational development of university students of accounting and finance: A case study

  • Fernández-Fernández M
  • Martínez-Navalón JG

Teaching Innovation in University Education: Case Studies and Main Practices (p. 178-194) - 1/1/2022

10.4018/978-1-6684-4441-2.ch010 Ver en origen

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 12/08/23 3:02