Martínez Navalón, Juan Gabriel juangabriel.martinez@urjc.es
Actividades
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- Congresos 0
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- Proyectos de investigación 0
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- Patentes o licencias de software 0
An analysis of stakeholders satisfaction and legitimacy: The business model of the university institution [Un análisis de la satisfacción de los stakeholders y la legitimidad: El modelo de negocio de la institución universitaria]
- Mártinez-Navalón JG
- Blanco-González A
- Prado-Román A
Espacios - 1/1/2019
- ISSN 07981015
- iMarina
Análisis comparado de la satisfacción de los estudiantes y docentes en la universidad pública española
- Juan Gabriel Martínez Navalón
- Alicia Blanco González
- Cristina del Castillo Feito
Journal Of Management And Business Education (p. 36-47) - 1/1/2019
10.35564/jmbe.2019.0005 Ver en origen
- ISSN 26051044
Bitcoin Investment Strategies Based on Google Trends and AI Model
- Raúl Gómez-Martínez
- Juan Gabriel Martínez-Navalón
- Camilo Prado-Román
Trípodos.Com. Revista Digital De Comunicació (p. 129-141) - 1/1/2022
- ISSN 11383305
- iMarina
Creativity and innovation in technology and operations management through brainstorming
- Anabel Cruz Suárez
- Juan Gabriel Martínez Navalón
- Vera Gelashvili
- Giovanni Herrera
Journal Of Management And Business Education (p. 63-75) - 1/1/2022
10.35564/jmbe.2022.0005 Ver en origen
- ISSN 26051044
Do stress and anxiety influence users' intention to make restaurant reservations through mobile apps?
- Debasa, Felipe
- Gelashvili, Vera
- Martinez-Navalon, Juan-Gabriel
- Ramon Saura, Jose;
European Research On Management And Business Economics (p. 44-54) - 1/1/2023
10.1016/j.iedeen.2022.100205 Ver en origen
- ISSN 24448834
- iMarina
- iMarina
Does privacy and ease of use influence user trust in digital banking applications in Spain and Portugal?
- Martinez-Navalon, Juan-Gabriel
- Fernandez-Fernandez, Maria
- Alberto, Fernanda Pedrosa;
International Entrepreneurship And Management Journal (p. 781-803) - 22/2/2023
10.1007/s11365-023-00839-4 Ver en origen
- ISSN 15547191
Does the intensity of use of social media influence the economic sustainability of the university?
- Gelashvili, Vera
- Gabriel Martinez-Navalon, Juan
- Angel Gomez-Borja, Miguel;
Journal Of Technology Transfer - 8/12/2022
10.1007/s10961-022-09984-4 Ver en origen
- ISSN 08929912
Effectiveness of short sales bans in Spain
- Raúl GM
- Jessica PV
- Juan Gabriel MN
Revista De Metodos Cuantitativos Para La Economia Y La Empresa (p. 1-19) - 1/1/2018
- ISSN 1886516X
- iMarina
Eficacia de las prohibiciones de las ventas en corto en España
- Raúl Gómez Martínez
- Jessica Paule Vianez
- Juan Gabriel Martínez Navalón
Revista De Metodos Cuantitativos Para La Economia Y La Empresa (p. 250-268) - 1/1/2018
- ISSN 1886516X
- iMarina
Evaluation of User Satisfaction and Trust of Review Platforms: Analysis of the Impact of Privacy and E-WOM in the Case of TripAdvisor
- Martinez-Navalon, Juan-Gabriel
- Gelashvili, Vera
- Gomez-Ortega, Alba;
Frontiers In Psychology - 16/9/2021
10.3389/fpsyg.2021.750527 Ver en origen
- ISSN 16641078
Este/a investigador/a no tiene libros.
A Quest for the Research Centres About Entrepreneurship in Spanish Universities
- Blanco-Gonzalez, Alicia
- Prado-Roman, Camilo
- Martinez-Navalon, Juan-Gabriel;
Entrepreneurial Universities: Exploring The Academic And Innovative Dimensions Of Entrepreneurship In Higher Education (p. 123-133) - 1/1/2017
Análisis de sentimiento del usuario de Twitter mediante Machine Learning: herramientas del marketing aplicadas de manera transversal
- Felipe Debasa
- José Ramón Saura
- Ana Reyes Menéndez
- Juan Gabriel Martínez-Navalón
Hacia La Mejora Social, Económica Y Empresarial: Avances Multidisciplinares En Innovación, Turismo E Ingeniería (p. 1765-1779) - 1/1/2018
- iMarina
Consequences of Poor Accounting Practices
- Pascual-Pedreño E
- Pascual-Nebreda L
- Martínez-Navalón JG
Studies In Systems, Decision And Control (p. 340-348) - 1/1/2019
10.1007/978-3-030-00677-8_27 Ver en origen
- ISSN 21984190
Does privacy and ease of use influence user satisfaction and trust in digital banking applications?
- Juan Gabriel Martínez Navalón
- Vera Gelashvili
- Fernanda Pedrova Alberto
Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022
- iMarina
Does the intensity of use of social networks influence the economic sustainability of the universities?
- Vera Gelashvili
- Juan Gabriel Martínez Navalón
- Miguel Angel Gómez Borja
Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022
- iMarina
Google Trends como predictor de la evolución delBitcoin
- Raúl Gómez-Martínez
- Juan Gabriel Martínez-Navalón
- Camilo Prado-Román
Hacia La Mejora Social, Económica Y Empresarial: Avances Multidisciplinares En Innovación, Turismo E Ingeniería (p. 731-743) - 1/1/2018
- iMarina
How digitalisation is influencing traditional food restaurants in the management of their marketing strategies
- Martínez-Navalón J-G
Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 211-225) - 1/1/2021
Igualdad de género en los programas de doctorado de las universidades públicas españolas
- Cristina del Castillo Feito
- Juan Gabriel Martínez Navalón
- Camilo Prado Román
Ética, Responsabilidad Social Y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 - 1/1/2020
- iMarina
Informal economy and legitimacy. The Spanish case
- Iglesias-Pérez F
- Blanco-González A
- Navalón JGM
Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 231-242) - 1/1/2018
Teaching innovation through the use of hashtag in social networks for the educational development of university students of accounting and finance: A case study
- Fernández-Fernández M
- Martínez-Navalón JG
Teaching Innovation in University Education: Case Studies and Main Practices (p. 178-194) - 1/1/2022
Este/a investigador/a no tiene congresos.
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