Baños González, Miguel miguel.banos@urjc.es

Actividades

3D Virtual Worlds for interaction and communication in the online educational moment

  • Banos Gonzalez, Miguel
  • Rodriguez Garcia, Teresa C.
  • Rajas Fernandez, Mario;

Historia Y Comunicacion Social (p. 417-430) - 1/1/2014

10.5209/rev_hics.2014.v19.44967 Ver en origen

  • ISSN 11370734

Analysis of Emotion and Recall in COVID-19 Advertisements: A Neuroscientific Study

  • Banos-Gonzalez, Miguel
  • Rajas-Fernandez, Mario
  • Lucia Sutil-Martin, Dolores;

International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/8/2021

10.3390/ijerph18168721 Ver en origen

  • ISSN 16604601

Analysis of the campaign videos posted by the Third Sector on YouTube

  • Arroyo Almaraz, I.
  • Banos Gonzalez, M.
  • Van-Wyck, C.;

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 328-354) - 1/1/2013

10.4185/rlcs-2013-980en Ver en origen

  • ISSN 11385820

Branded Entertainment: Entertainment content as marketing communication tool. A study of its current situation in Spain

  • de Aguilera-Moyano, J.
  • Banos-Gonzalez, M.
  • Ramirez-Perdiguero, J.;

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 519-538) - 1/1/2015

10.4185/rlcs-2015-1057 Ver en origen

  • ISSN 11385820

Capítulo 10. Retos de la transferencia de la comunicación en la cuarta revolución industrial. Arte y creatividad en la era del big data

  • Baños González, Miguel
  • Gómez Alonso, Rafael

Espejo De Monografías De Comunicación Social (p. 159-174) - 29/3/2023

10.52495/c10.emcs.14.p102 Ver en origen

  • ISSN 26604213

Cognitive Science and Neuromarketing: Academic Research, Emerging Technologies and Professional Challenges

  • Banos Gonzalez, Miguel
  • Baraybar Fernandez, Antonio;

Icono 14 - 1/12/2022

10.7195/ri14.v20i2.1911 Ver en origen

  • ISSN 16978293

Communications in the new marketing paradigm. Experience, relevance, engagement and personalization. An Introduction

  • de Aguilera Moyano, Joaquin
  • Banos Gonzalez, Miguel;

Icono 14 (p. 1-15) - 1/1/2017

10.7195/ri14.v14i2.1098 Ver en origen

  • ISSN 16978293

DEVELOPMENT OF A MODEL OF PREDICTION OF EFFICIENCY FOR SOCIAL ADVERTISING

  • Banos Gonzalez, Miguel
  • Rodriguez Garcia, Teresa C.;

Icono 14 (p. 214-238) - 1/12/2009

  • ISSN 16978293
  • iMarina

E-LEARNING IN THE 3D VIRTUAL WORLDS An educational experience in Second Life

  • Rodriguez Garcia, Teresa C.
  • Banos Gonzalez, Miguel;

Icono 14 (p. 39-58) - 1/12/2011

  • ISSN 16978293
  • iMarina

El plano secuencia en Berlanga: lenguajes y técnicas de la comedia

  • Mario Rajas Fernández
  • Fernando Hernández Barral
  • Miguel Baños González

Fotocinema: Revista Científica De Cine Y Fotografía (p. 65-90) - 1/1/2023

10.24310/fotocinema.2023.vi26.15584 Ver en origen

  • ISSN 21720150

Este/a investigador/a no tiene libros.

Análisis de técnicas de investigación en neuromarketing

  • Mario Rajas Fernández
  • Miguel Baños García
  • Antonio Baraybar Fernández

X Congreso Universitario Internacional Sobre Contenidos, Investigación, Innovación Y Docencia: (Cuiciid 2020). Libro De Actas - 1/1/2020

  • iMarina

Translation as a mechanism for the creation of collocations (II): the alternation operor/facio in the Vulgate

  • Miguel Baños García
  • María Dolores Jiménez López

Collocations In Theoretical And Applied Linguistics: From Classical To Romance Languages (p. 189-234) - 1/1/2022

Editor: Guillermo Escolar Editor

  • ISSN/ISBN 9788409473373

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

La comunicación como vía para revitalizar una marca de moda de lujo. Claves de la era Lagerfeld en CHANEL

  • FERNANDEZ FERNANDEZ, PALOMA (Codirector)
  • Baños González, Miguel (Tutor) Doctorando: MARINA RODRIGUEZ HERNANDEZ

9/3/2023

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 21/09/23 14:17