Baños González, Miguel miguel.banos@urjc.es

Actividades

¿Cuáles son las debilidades y oportunidades del neuromarketing en la industria publicitaria española?

  • Sandro Arrufat Martín
  • Miguel Baños González
  • Antonio Baraybar Fernández

Visual Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional De Cultura (p. 1-2) - 1/1/2022

10.37467/gkarevvisual.v9.3391 Ver en origen

  • ISSN 26959631

Web 2.0 Third Sector Communication Trends: Rhetorical Analysis of tropes

  • Arroyo Almaraz, Isidoro
  • Banos Gonzalez, Miguel;

Icono 14 (p. 331-356) - 1/1/2013

10.7195/ri14.v11i2.556 Ver en origen

  • ISSN 16978293

The sequence shot in Berlanga: comedy languages and techniques

  • Rajas, Mario
  • Barral, Fernando Hernandez
  • Banos, Miguel;

Fotocinema: Revista Científica De Cine Y Fotografía (p. 65-90) - 1/1/2023

  • ISSN 21720150
  • iMarina

The persistence of the product placement in the viewer's memory and its relation with the dramatic structure. A Case study in Alex de la Iglesia cinema [El recuerdo del product placement en el espectador y su relación con la estructura dramática. Estudio de caso en el cine de Alex de la Iglesia]

  • Rodríguez TC
  • Baños M

Comunicacion Y Sociedad (p. 147-175) - 1/1/2013

  • ISSN 02140039
  • iMarina

The persistence of the product placement in the viewer's memory and its relation with the dramatic structure. A Case study in Alex de la Iglesia cinema

  • Rodriguez, Teresa C.
  • Banos, Miguel;

Communication & Society-Spain (p. 147-175) - 1/1/2013

  • ISSN 23867876
  • iMarina

The broadcast of the music video on YouTube. Analysis of the viral capacity of the video clip

  • Banos-Gonzalez, Miguel
  • Canorea Tiralaso, Hector
  • Rajas Fernandez, Mario;

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 117-141) - 1/1/2020

10.4185/rlcs-2020-1452 Ver en origen

  • ISSN 11385820

The Application of Neuromarketing Techniques in the Spanish Advertising Industry: Weaknesses and Opportunities for Development

  • Banos-Gonzalez, Miguel
  • Baraybar-Fernandez, Antonio
  • Rajas-Fernandez, Mario;

Frontiers In Psychology - 3/9/2020

10.3389/fpsyg.2020.02175 Ver en origen

  • ISSN 16641078

Teaching in the expanded field: Case study about network learning [Docencia en el campo expandido: Estudio de caso sobre aprendizajes en red]

  • García TCR
  • González MB
  • Fernández MR

Opcion (p. 597-618) - 1/1/2016

  • ISSN 10121587
  • iMarina

Structures and Archetypal Content in Advertising Communication

  • Garcia, F.
  • Banos, M.
  • Fernandez, P.;

Comunicar (p. 187-194) - 1/10/2011

10.3916/c37-2011-03-11 Ver en origen

  • ISSN 11343478

Strategies for dealing with new technological and economic situation of Spanish advertising industry

  • Garrido, Pablo
  • Fernandez-Fernandez, Paloma
  • Banos-Gonzalez, Miguel;

Revista Mediterránea De Comunicación: Mediterranean Journal Of Communication (p. 91-109) - 1/12/2014

10.14198/medcom2014.5.2.07 Ver en origen

  • ISSN 1989872X

Este/a investigador/a no tiene libros.

Translation as a mechanism for the creation of collocations (II): the alternation operor/facio in the Vulgate

  • Miguel Baños García
  • María Dolores Jiménez López

Collocations In Theoretical And Applied Linguistics: From Classical To Romance Languages (p. 189-234) - 1/1/2022

Editor: Guillermo Escolar Editor

  • ISSN/ISBN 9788409473373

Análisis de técnicas de investigación en neuromarketing

  • Mario Rajas Fernández
  • Miguel Baños García
  • Antonio Baraybar Fernández

X Congreso Universitario Internacional Sobre Contenidos, Investigación, Innovación Y Docencia: (Cuiciid 2020). Libro De Actas - 1/1/2020

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

La comunicación como vía para revitalizar una marca de moda de lujo. Claves de la era Lagerfeld en CHANEL

  • FERNANDEZ FERNANDEZ, PALOMA (Codirector)
  • Baños González, Miguel (Tutor) Doctorando: MARINA RODRIGUEZ HERNANDEZ

9/3/2023

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 21/09/23 14:17