Baños González, Miguel miguel.banos@urjc.es

Actividades

LET'S GO BY PARTS ... SAYS JACK THE DESTROYER

  • Banos Gonzalez, Miguel;

Icono 14 (p. 23-41) - 1/7/2005

  • ISSN 16978293
  • iMarina

DEVELOPMENT OF A MODEL OF PREDICTION OF EFFICIENCY FOR SOCIAL ADVERTISING

  • Banos Gonzalez, Miguel
  • Rodriguez Garcia, Teresa C.;

Icono 14 (p. 214-238) - 1/12/2009

  • ISSN 16978293
  • iMarina

Las comunicaciones de las ONG en medios virtuales 3D: un estudio exploratorio en Second Life

  • Miguel Baños García
  • Teresa C Rodríguez García

Comunicación Y Hombre: Revista Interdisciplinar De Ciencias De La Comunicación Y Humanidades (p. 61-84) - 1/1/2011

  • ISSN 1885365X
  • iMarina

Structures and Archetypal Content in Advertising Communication

  • Garcia, F.
  • Banos, M.
  • Fernandez, P.;

Comunicar (p. 187-194) - 1/10/2011

10.3916/c37-2011-03-11 Ver en origen

  • ISSN 11343478

E-LEARNING IN THE 3D VIRTUAL WORLDS An educational experience in Second Life

  • Rodriguez Garcia, Teresa C.
  • Banos Gonzalez, Miguel;

Icono 14 (p. 39-58) - 1/12/2011

  • ISSN 16978293
  • iMarina

Analysis of the campaign videos posted by the Third Sector on YouTube

  • Arroyo Almaraz, I.
  • Banos Gonzalez, M.
  • Van-Wyck, C.;

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 328-354) - 1/1/2013

10.4185/rlcs-2013-980en Ver en origen

  • ISSN 11385820

Web 2.0 Third Sector Communication Trends: Rhetorical Analysis of tropes

  • Arroyo Almaraz, Isidoro
  • Banos Gonzalez, Miguel;

Icono 14 (p. 331-356) - 1/1/2013

10.7195/ri14.v11i2.556 Ver en origen

  • ISSN 16978293

The persistence of the product placement in the viewer's memory and its relation with the dramatic structure. A Case study in Alex de la Iglesia cinema

  • Rodriguez, Teresa C.
  • Banos, Miguel;

Communication & Society-Spain (p. 147-175) - 1/1/2013

  • ISSN 23867876
  • iMarina

The persistence of the product placement in the viewer's memory and its relation with the dramatic structure. A Case study in Alex de la Iglesia cinema [El recuerdo del product placement en el espectador y su relación con la estructura dramática. Estudio de caso en el cine de Alex de la Iglesia]

  • Rodríguez TC
  • Baños M

Comunicacion Y Sociedad (p. 147-175) - 1/1/2013

  • ISSN 02140039
  • iMarina

Non profit communication effectiveness in the YouTube videos

  • Arroyo Almaraz, Isidoro
  • Banos Gonzalez, Miguel;

Historia Y Comunicacion Social (p. 615-626) - 1/10/2013

10.5209/rev_hics.2013.v18.43993 Ver en origen

  • ISSN 11370734

Este/a investigador/a no tiene libros.

Análisis de técnicas de investigación en neuromarketing

  • Mario Rajas Fernández
  • Miguel Baños García
  • Antonio Baraybar Fernández

X Congreso Universitario Internacional Sobre Contenidos, Investigación, Innovación Y Docencia: (Cuiciid 2020). Libro De Actas - 1/1/2020

  • iMarina

Translation as a mechanism for the creation of collocations (II): the alternation operor/facio in the Vulgate

  • Miguel Baños García
  • María Dolores Jiménez López

Collocations In Theoretical And Applied Linguistics: From Classical To Romance Languages (p. 189-234) - 1/1/2022

Editor: Guillermo Escolar Editor

  • ISSN/ISBN 9788409473373

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

La comunicación como vía para revitalizar una marca de moda de lujo. Claves de la era Lagerfeld en CHANEL

  • FERNANDEZ FERNANDEZ, PALOMA (Codirector)
  • Baños González, Miguel (Tutor) Doctorando: MARINA RODRIGUEZ HERNANDEZ

9/3/2023

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 21/09/23 14:17